Äntligen sportlov!

hejhej !

äääääntligen är de sportloov ! e överlycklig, har 9 hela dagar att sova ut, chilla me kompisar och shoppa! wihoo (a) haha, skoldagen gick jättefort. Efter skolan drog jag, jennifer och stina till bullboden och åt sallad! mums. Sen skulle Stina hem och packa för hon ska vara uppe i dalarna nästan hela sportlovet. Så jag och Jennifer drog hem till henne och chillade lite och så. Gick hem vid typ 8, och tjockade mig me chips och red bull (a) kollade igenom massa modetidningar som mamma hade köpt. HIttade massa saker som jag bara mååste ha! Kommer säkert åka med någon i veckan och shoppa. Här kommer de nåra bilder från dagen !
bye <3



stina :)


haha, oseriösa jag..


ghettobarnen x)


sallad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0