LITE UPPDATERING !

Hejhej ! saknat mig ? hah anej driver..

Just nu sitter jag på ett cafe i libanon me typ halva släkten haha. Har de jättekul här! Fast har redan börjat sakna alla :(

Det blev jättemycke knas när vi skulle åka hit. (asså till libanon)
Först så va det fullt på flygplanet från stockholm till tyskland på lördagen, så vi va tvugna att åka på söndagen istället. Allt gick bra på flygresan till tyskland men sen när vi skulle byta plan från tyskland till libanon så gick det sämre... Vi missade 3 plan för de var fullt så vi fick inte plats. Så vi fick vänta på flygplatsen i 12 TIMMAR ! trevligt liksom.... ååh jag tror jag aldrig har haft så tråkigt i hela mitt liv. Iallfall så kom vi me på de sista planet dit, förutom stackars pappa som fick sova i tyskland och ta ett plan till libanon dagen efter.

Menmen, nu är alla här iallfall! har nog inte så mycke att säga, vill bara att alla ska veta att jag saknar er skiiiiiiitmycke!

Ha de bra, ska försöka skriva igen om nåra dagar.

ha de bäst !<3

Kommentarer
Postat av: Jennifer

HA SÅÅ KUUUUUL NU I LIBANON FÖR NÄR DU KOMMER TILLBAKA TILL SVERIGE KOMMER DU VARA DEPRIMERAD!

2009-07-08 @ 02:48:22
URL: http://jenniferbengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0