SOMMARLOV !

YEEEEEEEEEEEEEES !
ääääänligen är det sommarloov! = Im back ;D

Asså verkligen förlåt för att jag inte har bloggat men jag har inte haft tid, var tvungen att satsa på skolan för att få bra betyg och så, men nu är jag tillbaka ! :D

ojoj, det har hänt sååå mycke saker som jag inte har skrivit nåt om, menmen.. Ken berätta en sak iallfall, I have a boooyfriend (a) mihiii :D

Iallafaaall, så har jag sovit hemma hos sara idag me hannah och isabel. Vi har haft de myyys, har ingen aning om vad vi ska göra idag.. Vi får se helt enkelt! Nu måsta jag gå och vara lite social! Vi hörs senareee

byebye <3



såhär såg jag ut på skolavslutningen, ser cp ut i ansiktet....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0