3 feb. 2011

Dethär är FJÄRDE gången jag skriver detta inlägg så jag är GANSKA så frustrerad just nu, så dethär inlägget blir typ hälften så långt som det var från början....

Godmorgon!

Jag vaknade för någon halvtimme sen, och hade inte tappat bort migsjälv som tur var. Det berodde nog bara på sömnbrist. Men nu har jag sovit ut iallfall, och jag har bestämt mig för att verkligen JOBBA idag, inte sitta och lata mig hela dagen. Ska käka frulle snart, sen ska jag storstäda mitt rum och min garderob, efter det ska jag ta och dusch så jag blir pigg och fräsh och återfår mina krafter tillabaka. Sen ska jag ta och sätta mig ner och skriva dendär sketna uppsatsen till imorn. Får se om jag orkar åka till biblan och sätta mig där och plugga. Annars får jag väl sitta hemma.

Ha en bra dag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0