Justin Bieber

Asså okej. Jag minns när jag började lyssna på denhär killen, det va typ för 2 år sen? 3 kanske? När han stod i sitt vardagsrum, eller satt och spelade lite gitarr (som va lika stor som han själv) och sjöng och la upp det på youtube. Han va sååå söööt. Asså jag minns, jag typ dog för honom. Och sen så blev han känd, då va det forfarande "ååh han är så söt" liksom. Men sen på senaste tiden har folk börjat hata på honom fett mycke asså, och jag ska inte säga något för jag va en av dom som ba; "aa han är böög" och lala. Men asså, när jag såg denhär videon så tänkte jag, han är bara ett barn? Hur gammal är han? 13? 14? En liten unge bara som hela  världen vet vem han är. Bara för att han hade en dröm. Sååå, hata inte! Han är tung på det han gör. Titta hur långt han har kommit på så lite tid.

Haha skrev typ halva aftonbladet, men aa :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Han är 94 ju! ;)

2011-02-12 @ 16:42:14
Postat av: samira

haha! han är 94 ;) men jag vet!! han är faktiskt bra! och jag lyssnade också på honom innan han blev känd! :)

2011-02-13 @ 10:59:09
URL: http://samirak.blogg.se/
Postat av: Moa

hahaha jaa du sa ju att han var din framtida man och jag vet inte vad! :D

2011-02-14 @ 18:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0