Ledig imorn

Jaa, de e verkligen bäst att praoa i kyrkan. Vi typ chillar bara, sen är vi lediga på måndagar. Sköönt. Men denhär veckan måste ja verkligen plugga, för efter denhär veckan har vi hur mycket prov och inlämningar som helst! Asså jag orkar inteeee, är så skoltrött så det finns inte. Man blir ju deprimerad... Lääängtar tills vi slutar ekillabajsskolan och börjar gymnasiet! Va skönt de ska bli att slippa allt som har me den skolan att göra.. Gaaaah!

Jaja, nu ska jag gå och.. titta på tv.. elr spela lite gitarr.. elr piano?.. åh jag vet inte ens varför jag skriver dehär -.-

Byyeeeee !
 



hahaha, minne från i våras!


Kommentarer
Postat av: elena

HAHA bÄSTA (K)

2009-11-09 @ 15:14:53
URL: http://fishh.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0