Tack!

Tjaaah, här mår man sisådär...
Haha igår blev iallfall en helt underbar kväll med dom underbaraste! En kväll jag kommer ihåg i hela mitt liv. Det blev en tidig kväll iallfall, alla drog vid typ 1-2 tror jag.. fast jag somnade inte förrens kl 6, sen så vaknade jag vid 10 så skulle mina kusiner åka, sen så somnade jag vid typ 2 och vaknade runt halv 6, så det va sköönt att sova... Asså det luktar sur gammal mjölk hemma hos mig nu!!! Vart jag än går så förföljer lukten mig... och NEJ de e inte jag som luktar, har dedan duschat 2 ggr idag.. haha, men varför det luktar såhär så kan det bero på att det blev gräddkrig igår... (y) fick grädde i hela håret och på kläderna och ansiktet och allt... haha alla gick runt och stank skit. Men det blev en lyckd kväll ialflall ! :D

Är fett sliten nu dock, jääätte trött och mår illa... -.- niceee, jag som skulle plugga idag, vilket inte har gått så bra hittills så jag gissar på att det inte kommer gå speciellt bra resten av kvällen heller... Måste framförallt STÄÄÄDA i mitt rum... det ser ut som tredje världskriget... och vädra hela huset!!!! usch vad det stinker alltså... jaja ska sluta klaga nu! haha.

Här kommer lite bilder ! :)


amanda och stina, snyggingar!


dom underbaraste!


jag och min prins<3


kääärlek till er alla !


haha grädde (y)





TACK ALLA FÖR EN FANTASKISK KVÄLL!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0